Daniela Martinescu

Am facut totul…

Fiecare dintre noi avem comportamente cu care nu traim deloc fericiti. Unii dintre noi isi rod unghiile, altii tipa, unii se enerveaza prea repede, altii nu stiu sa spuna nu.

Apoi, din cand in cand, declaram, convinsi uneori, ca am facut totul sa scapam de prostul obicei.
‘Dar ce n-am facut! Si cat m-am chinuit si tot degeaba.’ ‘De cand incerc sa scriu iar pe blog, si nu reusesc!’

Unii dintre noi vor sa se apuce de sport, sau de o dieta ori de un curs de engleza/ ikebana / chitara / inot sau vor sa scrie pe un blog, vor sa citeasca mai mult, sa mearga la film mai mult etc. Si totusi nu merg in directia dorita. Desi fiecare declaram mai tare sau mai incet ca ne dorim asta, de multa vreme, uneori dintotdeauna. Cu fiecare nereusita, se contureaza marea intrebare: ce ai facut cu adevarat? chiar ai incercat si nu ai reusit? sau nici macar nu ai ajuns sa incerci?

Si de fapt, incepe sa se contureze adevarul. Nu ai incercat cu adevarat, ci doar te-ai plans ca nu ai reusit.

Desigur un comportament format si exersat 10 – 20 – 30 de ani, nu poate sa dispara intr-o zi, doua. Dar se poate sa dispara!!!

Aici este nevoie in principiu de 3 mari lucruri:

– un motiv pentru schimbarea comportamentului,
– un plan si un sistem de monitorizare al succesului (un jurnal este de folos totdeauna), iar un plan scris este un prim pas facut. Ia-ti agenda.
– un termen realist. Daca e ceva ce n-ai reusit de cativa ani, nu te descuraja dupa cateva incercari.

Sa ne schimbam un comportament consolidat o viata nu poate fi usor. Este o mare provocare. Dar pana la urma in ce constau succesele noastre? Realizarile personale si povestile pe care le putem spune despre noi sunt cele cu care ramanem la sfarsitul zilei, anului.

De ceva vreme vreau sa reincep sa scriu pe blog. Dar tot nu gaseam timpul, resursele, tema cea mai potrivita, ziua, soarele, linistea.
Apoi am facut un plan, mi-am dat un termen si iata povestea de astazi. Primul articol din noul meu blog de succes.

Comments on: "Am facut totul…" (1)

  1. supr tare si adevarat…ne luptam cu noi insine zi de zi si uneori infernul delsarii ne subjuga

Leave a comment